[Talk-cz] Fwd: Skoleni zakladu OpenStreetMap

Pavel Zbytovský pavel na zby.cz
Čtvrtek Květen 9 21:41:23 UTC 2013

ad Martin Landa) Další termín teď stanoven není, ale plánuji ho na konec
května. Ještě bych předeslal, že je to čistě moje iniciativa a náhodou to
vyšlo na FITu, kde studuji. Až se bude naše fakulta nějak více zabývat OSM,
moc rád to zkoordinuju i s tvou fakultou. Ozvu se přímo na mail.

ad tracklogy) Nikdy jsem se nezmínil, že by kešeři měli posílat své
tracklogy :-) Mým cílem je naučit do mapy přispívat na úrovni a pokud k
tomu použijou jako jeden ze zdrojů svůj tracklog, tak je to myslím jedině
dobře.

PZ.