[Talk-cz] Preset pro JOSM

Jan Skala speirs na email.cz
Pátek Květen 10 17:25:31 UTC 2013

Ahoj, přispívám do diskuse poprvé tak snad se zadaří.

Máte zajímavý nápad, který musí mít řešení, sám používám Tracer plugin pro
kreslení budov z katastrální mapy, takže to nějak jít musí. Projížděl jsem
tedy pluginy do JOSM a našel mimo jiné tenhle:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/ExtTools
Zcela jistě by šel napsat samostatný plugin, ale i tohle by stačilo. Moje
představa je kliknout, z nabídky vybrat typ a vypočítat souřadnice všech
bodů podle předem daných vzdáleností od místa kliku/středu bunkru a do
JOSM vrátit všechny body a z nich cestu.