[Talk-cz] Preset pro JOSM

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Květen 13 09:00:15 UTC 2013

> *** Objekt ze schranky se vklada tam, kde mas kurzor.
> ha
> hanoj

To mi bohužel nějak nefunguje.
Funguje to v jedné OSM vrstvě, ale když si objekt zkopíruju v jedné
OSM vrstvě a přepnu se do jiné, tak mi ho tam, kde mám kurzor nedá.
Nevím proč.

Ale i kdyby to fungovalo, tak mi pořád vadí ta pakárna s velkým odzoomováním
a přesunem na jiné místo a zoomováním zpět.

Nebo se dá udělat v JOSM nějaká záložka, na kterou bych kliknul
a ona mě rovnou přesunula na předuložené místo a zoom?

Díky,
 Dalibor