[Talk-cz] map1.eu – Vydána verze 0.4

Premysl Vohnout vohnout na ccss.cz
Čtvrtek Květen 16 07:51:51 UTC 2013

Zdravim vsechny geonadsence,
osobne se taky primlouvam k uziti mapserveru a jeho pripadne rozsireni
(pokud bude neco chybet). S Mapnikem jsem mel sanci si pohrat v dobe
kdy byla verze 2 hodne bleeding edge a musim rict ze tam je videt ze to
neni vyvijeno uplne lidma kterym je znamo co je GIS.

Samozrejme otazka zni k cemu ma tato mapa byt urcena? Jestli ma
vzniknout verejna sluzba (WMS) kterou budou moc uzivatele vyuzivat
(neco jako ma geofabrik za $$$ ) nebo jestli ma vzniknout jenom dalsi
xicht k osm (jako je cyclomap, ... )