[Talk-cz] značky na map1.eu

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Sobota Květen 18 10:53:22 UTC 2013

Dovolil bych s poznamenat, že jsem od Karla Volného nezaznamenal nic, co
by se dalo chápat jako osobní invektivum nebo pkous vyvolat flame, ale
přišlo mi naopak, že se snaží o konstruktivní kritiku.

To jenom tak na okraj.

Jáchym