[Talk-cz] Par dotazu, na veci nenalezene na Wiki

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Neděle Květen 19 10:14:57 UTC 2013

Ahoj,
jde o to, že KČT už na rozcestníky neuvádí čísla tras, ale tzv. číslo TIM (turistické informační místo) tj kód daného rozcestníku.
Pokud objevíš číslo trasy, tak ho zapiš do relace trasy (např. ref=0401) a číslo TIM zapisuj do bodu rozcestníku (opět ref=FM123).
To poslední písmenko "z" tam nepiš, co jsem si všiml, tak "m" je tabulka s názvem a "a,b,c,d..." jsou jednotlivé tabulky rozcestníků.
Vašek