[Talk-cz] Turistické známky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 22 04:02:39 UTC 2013

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Datum: 21. 5. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Turistické známky

"zdravím,

když už jsme se tak rozkecali ... tak já to vidím takto:

> A dá se pak nějak zobrazit najednou daný objekt i TZ? Podporuje to nějaká
> mapa?

pokud ne, piš na ně RFE :-)
"

Velmi vtipné.

"
> Většinou se vybere jen jedna vlastnost a ta se prezentuje. Proč jsou
> třeba čísla popisná separé? Ty se přece vždy přímo vážou k nějaké budově.

to je z historických důvodů že proběhl import čísel (adresních bodů) bez
návaznosti na budovy, ale wiki k tomu vázání na budovy zčásti nabádá:

Addresses can be tagged with addr:housenumber=* and the other addr:* keys.
Tags can be added to isolated nodes, to nodes that are parts of building
polygons ( = entrance=*s ) or, building=* polygons or on polygons
representing
the perimeter of the site.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Addresses

osobně se kloním k tomu dávat to primárně na ty vstupy"

Na wiki jsem našel toto: V ČR se používají výhradně Adresní body (Adresní
místa) jako nody Node (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Elements#Node),
neboť vazba mezi prvky "building" a "addr" je M:N.

S těmi vstupy je problém, že bys musel obejít úplně všechny baráčky a
zjistit, kde vlastně mají vstup.

"
""
> A ještě mně napadá, jak by se řešilo, pokud má objekt tag website a budu
> chtít ještě přidat odkaz na TZ?

i na toto má wiki odpověď :-)

A link to ... additional resource can be created using url=*.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:website

popř. se můžeme domluvit na nějakém rozšíření ve stylu
url:cs_tzmista=...

K.
"

A ještě jedna věc. Co jméno TZ? To se taky může lišit od jména objektu.
Takže něco jako

name:cs_tzmista=

?

Marián