[Talk-cz] Turistické známky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 22 07:05:59 UTC 2013

Ještě oprava: SK taky celkem jede. Měl jsem dojem, že tam tolik známek není,
ale asi to byl nějaký zastaralý dojem ;-)

Marián

---------- Původní zpráva ----------

Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>

Datum: 22. 5. 2013

Předmět: Re: [Talk-cz] Turistické známky

"

---------- Původní zpráva ----------

Od: LM_1 <flukas.robot+osm na gmail.com>

Datum: 22. 5. 2013

"

Kromě toho turistické známky se neomezují na Česko (http://turisticke-
znamky.cz/tz/(http://turisticke-znamky.cz/tz/)), takže by nebylo od věci
pojmout návrh trochu globálněji - tím se zvýší šance na podporu i v jiných
mapách než specificky zaměřených na české turistické známky.

"

No nikde jsem nepsal, že se chci zaměřit pouze na Česko, ale zatím je k
dispozici jen seznam pro CZ. Asi jsem to měl explicitně zmínit. Taky čekám
na kompletní seznam - jak bylo slíbeno. No a mezitím jsem to chtěl probrat
tady. Víc hlav víc ví a mnohé tady jsou mnohem zkušenější než já. A někde se
musí začít, tak proč ne doma? Navíc v CZ jsou TZ nejrozšířenější. V okolních
zemích nejsou TZ až tak známé a většinou pokrývají jen některé oblasti.

Je mi jasné, že i při nejlepší vůli to bude nějakou dobu trvat. Prvotní
import jsem schopen udělat během pár hodin, ale to musí být nejprve jasno,
jak TZ namapovat a co jsem koukal, je kolem toho celkem dost byrokracie. Tu
já sice nerad, ale chápu, že bez toho to nejde.

Uvítám rady, co a jak a kam se následně obrátit. Každá pomoc je vítána.