[Talk-cz] Turistické známky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 22 11:21:03 UTC 2013

---------- Původní zpráva ----------
Od: jzvc <jzvc na tpfree.net>
Datum: 22. 5. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Turistické známky

"Dne 22.5.2013 11:04, Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> No nevim, tohle zavani tim ze se import nikdy neudela. Myslim ze
> samostatne body nejsou zadny velky problem... jednodussi na import,
> jednodussi na udrzovani, nevyhody zadne.
> Pavel
Bordel v datech - nejsi schopen nijak logicky ani automaticky priradit
tu informaci prislusnymu objektu.

Rekneme ze se to vztahuje k hradu a rekneme, ze si sosnes do svy
navigace vsechny hrady, s veskerejma informacema => tohle mit nebudes,
protoze to tam proste neni.

Za me lepsi zadna data nez zabordelena data.

_____________"

Stejně tak tak nebudeš mít ani adresní body - nejsou součástí objektu.

Když tak nad tím uvažuji, mně je nakonec celkem jedno, jestli budou TZ
samostatně nebo součástí objektu. Import bych stejně udělal jako samostatné
body a ty by se pak musely manuálně sloučit se souvisejícími objekty.

Update by pak aktualizoval pouze data relevantní pro TZ, souřadnice objektu
bych neupravoval. Výstupem aktualizace by pak byl seznam změněných objektů,
který by mohl být automaticky zaslán do této konference na revizi. Konkrétně
přiřazení objektů pro nově vytvořené TZ.

Jediný problém mám s tagy. V podstatě všechny mohou kolidovat. Takže by TZ
musely mít speciální tagy:

name:tz=

ref:tz=

source:tz=

Jenže třeba description:tz v podstatě znamená, že description je v jazyce
"tz". To zase může někde udělat zmatek. V tom lepším případě se to prostě na
mapě nezobrazí, protože jazyk "tz" neexistuje.

Marián

http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz"