[Talk-cz] Společné hranice ploch

Milan Vancura milan na ucw.cz
Čtvrtek Květen 23 15:07:13 UTC 2013

On Thu 23-05-13 17:02:12, hanoj wrote:
> *** Nerozumím otázce ;)
> *** Dva sousedíci polygony mají společnou společnou hranici (tj.
> dotýkají se v úsečkách). Pak v datovém modelu:
> * v GIS má každý polygon své originální lomové body (respektivé své hrany)
> * v OSM má každý polygon svou hranu po společných bodech
> * v OSM s relací má každý polygon společnou hranu i body

Jo, tohle jsem nepochopil, jak se to v praxi používá. Např. když kolem části
lesa vede plot, můžu použít stejné body a "obtáhnout" část jeho hranice novou
cestou barrier=fence nebo musím duplikovat body? Minimálně u budov mi přijde,
že se body duplikují a faktu, že bod může být součástí více cest, se nevyužívá.

Milan