[Talk-cz] Společné hranice ploch

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Květen 24 09:18:45 UTC 2013

>  a---b---c---d---e
>  | Pole  | Les   |
>  |       f-------g
>  |       |
>  h-------i
>
> (s temi vsemi pismenky a indexy to vypada slozite, ale v JOSM je to jen par
> kliku, zkuste si to).
*** Ono o té jednoduchosti multipolygonu už mluví to, že pro 2 plochy
vytvoříš 5 objektů s různými tagy ;) Což, vytvořit to ještě možná jde,
ale vysvětli to někomu nebo po někom zedituj, zkontroluj, oprav to...
Popravdě mi Plugin Relation Toolbox mnoho štestí nepřinesl. Jsem rád,
že zatím to nikoho nenapadlo dělat hromadně s buildings...

Kde vidím multipolygony oprávněné a použitelně:
* Vnitřní ostrovy polygonů jako multipolygony s inner/outer, OK.
* Trasy (zpravidla myšlené) jako multipolygony s route, OK.
* Seskupování autonomních objektů jako multipolygony s collection, OK.
* Administrativní hranice jako multipolygony s inner/outer, OK (to
vzniklo jednou a navždy importem a edituje to jen pár guru).

ha
hanoj