[Talk-cz] Podivná mapa KN (ovály)

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Květen 29 06:26:22 UTC 2013

Ahoj,
mám problém jen na území s digi mapou. Naskenované části fungují bez
problémů.

wms:
http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&VERSION=1.1.1&REQUEST=GetMap&SRS={proj}&LAYERS=parcelni_cisla_i,obrazy_parcel_i,RST_KMD_I,hranice_parcel_i,DEF_BUDOVY,RST_KN_I,dalsi_p_mapy_i,prehledka_kat_prac,prehledka_kat_uz,prehledka_kraju-linie&FORMAT=image/png&transparent=TRUE&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}

Zdraví Mirek Dlask