[Talk-cz] Turistické známky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 31 09:17:15 UTC 2013

Dne 31.5.2013 07:58, Petr Kadlec napsal:

> [...]
> Jednak připomínám, že relace si pamatuje pořadí členů, tedy stačí všechny členy s rolí sales_point mít ve správném pořadí. Pokud se vám to zdá příliš křehké (či chcete mít možnost některá prodejní místa (prozatím) přeskočit), dá se pořadové číslo těch členů uvést i přímo do té role jako např. „sales_point:1" (viz např. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:route#Members [1]). Rozhodně by to bylo mnohem lepší než množit atributy, to je naprosto proti jejich smyslu.

Díky, to se asi bude hodit.

Když už se o tom mluví, mám jednu off topic otázku: Pokud jsou součastí
relace cesty (které na sebe navazují), dají se tyto v josm nějak
automaticky seřadit? Když jsem posledně opravoval vedení turistické
značky, nic takového jsem nenašel a musel jsem to řadit po jednom a
manuálně.

Díky,
Marián

> -- Petr Kadlec / Mormegil