[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Listopad 27 09:09:24 UTC 2013

Cau,

koukal jsem na to zbezne. Stahlo mi to 300MB dat je v bodech, coz vypada, ze
partyzanujes, uz celkem dlouho. ;-)

Celkem se mi to zatim libi.

Treba jsem hodne rad, ze pouzivas addr:place, tak kde nejsou ulice, takze to
pak pujde najit.

Vypada to, ze ovsem nedelas jen adresni body, ale i budovy.

Jako trochu neprijemne, ale asi nevyhnutelne vidim, ze kdyz takhle
naimportujes vesnici,

tak tam si tretina domu chybi, takze je ji stejne potreba dodelat rucne.

Predpokladam, ze v RUIANu jsou jen budovy postavene dle nejakeho stavebniho
rizeni

a ze mensi stavby, ktere asi neprochazi tolik a urednim simlem tam nejsou.

Je to tak?

Ovsem nekdy to dela nehezke vezi, jako tady id=244571117, kdy ten dum je tam

jen castecne. Da se tomu nejak vyhnout?

Predpokladam, ze ten import je poloautomaticky, ze kontrolujes, jestli tam
uz neco nenakreslil nekdo drive.

Je to tak?

Na jiny problemek jsem narazil v nejake vesnici, kam si asi adresy uz dal
drive.

Byly tam nejake adresni body, ktere jsou podle RUIAN jinde, nez mi ukazuje
KM.

Co ma pak vice pravdu? V tomhle pripade se mi zdalo, ze logictejsi misto je
to, ktere

ukazovala KM, ale nevim, proc k tomu rozdilu dochazi a jaka data jsou lepsi.

A kdyz uz ti s tim adresnim bodem pohnu, tak ti mam zachovat ref:ruian

a prepsat source:addr z "ruian" na "cuzk:km"? Nebo to mam nechat a pripsat

treba addr:loc=cuzk:km?

Proc nekde jsou tvoje adresy o chloupek mimo nez body v KM?

Treba id=2517820160

Jsi schopen a ochoten poskytnout svuj importovaci software i jinym, aby ho
mohli pouzivat?

Je v RUIAN k dispozici vice informaci treba k budovam, ktere bychom mohli
nejak vyuzit?

Nebo ten obrys je vse, co se da vytahnout?

Zdravi,

 Dalibor