[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Listopad 27 09:17:38 UTC 2013

> 2) Minimalis_import
*** dokázal bych si představit výstižnější název pro účet importující
výhradně RUIAN

> 3-4) vycházel jsem z předchozích diskuzí zde a částečně ze zvyklostí
> vyčtených v OSM datech.
*** tak někde na wiki popiš proč jsi vybral toto schéma, proč se
nedržíš stávajícího a jaká data a proč vlastně importuješ, co děláš s
těmi co už jsou v osm...
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#.C4.8C.C3.9AZK_-_RUAIN
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#Dokon.C4.8Den.C3.A9_importy

> Pochopil jsem, že hledat řešení akceptovatelné všemi je zbytečná ztráta času.
*** Tak to je asi nedorozumění. Cílem není získat jednotný souhlas ve
formě aklamace, ale 1) nadhodit téma, 2) vytvořit koncept dat a
metadata, 3) vyslechnout připomínky a zvážit je 4) nakonec něco
realizovat. V tvém případě jsem dosud viděl jen 1) a 4)

> Takže možná tak trochu partyzánština.
*** to je pro ostatní editory i uživatele dat škoda, ne?

ha
hanoj