[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Listopad 27 18:50:50 UTC 2013

Ahoj,
nejsem robot, ani si (prozatím?) automatickou aktualizaci nedokážu
představit. Proto ten název účtu... Nikde jsem se nedočetl, že by název
účtu měl být odvozený od zdroje importovaných dat.
Ano, uznávám. Jsem špatný čtenář a ctitel pravidel...
Nepřipadá mi že bych svoji činností poškodil ostatní editory a uživatele.
Naopak jsem jejich chyby odstranil a skryl do historie OSM.
Nebo narážíš na to, že jsem se o řešení nepodělil s ostatními? Pokud někomu
napíšu, co všechno musí zvládnout sám, spolehlivě ho odradím (bohužel).
Kdosi nabízel přepis do Pythonu, ale výsledek neznám. Zdroják dostalo více
lidí...

M.D.