[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Listopad 28 22:34:10 UTC 2013

On Thu 2013-11-28 20:50:36, hanoj wrote:
> *** (ne)automatizace importu nijak nesouvisí s podstatou účtu

Tak tady nesouhlasim. Pokud je v tom rucni prace (a tady ji zda-se je
az az) tak uz to neni import ale regulerni mapovani s pouzitim Ruian
jako zdroje...

> *** hodnota dat není jen v jejich (pochybné) existenci v OSM, ale také
> to, že je o nich hodnověrný popis jak vznikly, proč to tak bylo, jak
> se s daty nakládalo, proč tak bylo nebo nebylo uděláno, co chybí, jaké
> jsou možnosti pro ty ostatní k pokračování a dále přesnost, úplnost,
> pokrytí, atributová homogenita se staršími daty, řešení konfliktů,
> následných změn, aktualizace...

Nastesti pro bezne mapovani takovehle pozadavky nejsou, takze se mapa
muze posunovat dopredu :-).

Velmi nerad bych psal slohovku o tom jak by se dalo pokracovat pokazdy
kdyz zmapuju lesni cestu...

Mejte se,
									Pavel