[Talk-cz] číslo evidenční v addr:housenumber

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Říjen 1 13:34:14 UTC 2013

Ahoj,
tak jsem opravil doporučení na wiki ohledně čísla evidenčního
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProject_Czech_Republic/Address_system

Zároveň jsem opravil snad všechny adresní body na formát "ev.nnn"
Statistika pro zajímavost:
stav k 30.9.2013
v ČR celkem 217 348 adres s addr:provisionalnumber
ve formátech:
   ev.nnn - 216 097
   Ennn - 1 176
   bez addr:housenumber - 10
   ev.nnn;ev.nnn - 1
   ev. nnn - 4
   čp.nnn - 1
   č.e.nnn - 44
   nnn - 15

Pak existuje i dalších 1 095 cest, které jsem opravil také.
Škoda, že někteří dávají adresy na cesty a nikoliv na body, jak je doporučováno.
(zajímavý úkaz je barrier=gate id:240129762, která má dle autora číslo evidenční)
Doufám, že jsem při opravě těch cest nic nezničil, snažil jsem se.

Celkem jsem se u toho zapotil, ale naučil jsem se hodně nových věcí.
A docela by mě zajímalo, co používáte na masové opravy vy.
Já jsem použil OverpassAPI, textový editor a grep
a výsledek nahrál přes JOSM, ale počítám, že bude existovat snazší způsob.

Zdraví,
 Dalibor (chrabros)