[Talk-cz] číslo evidenční v addr:housenumber

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Říjen 2 09:42:01 UTC 2013

Dne 2.10.2013 10:34, Dalibor Jelínek napsal(a):
> si zrovna ÚJČ vycucá z palce,
> Většině lidí zjevně nevadí, mně se to zdá hezčí bez mezery a i pravidla
> říkají,
> že výjimečně se tam mezera nepíše, tak se na to můžeme dívat jako na další
> výjimku. ;-)

Cože?!? A to prosím kde?

(Ale jinak chápu argument se změnou několika desítek nodů vs. několika
stovek tisíc... škoda že převažuje ta špatná verze)

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk