[Talk-cz] [Spam] Re: číslo evidenční v addr:housenumber

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Říjen 3 07:43:22 UTC 2013

Ahoj,
ano, pravdu máš, že podle pravidel by to mělo být s mezerou.
Ale protože drtivá většina byla bez mezery, tak se mi to nechtělo opravovat,

protože je dost pravděpodobné, že to bude zase přibývat bez mezery.
To s tou výjimkou bylo spíš jako možné pofoukání bolístky, že to chce ÚJČ
jinak.
Osobně hlasuju za to to nechat tak, ale pokud si bude chtít někdo dát tu
práci
a měnit to, tak mi to taky vadit nebude.

Ale napadl mě možná i jiný důvod, proč to nechat bez mezery:
Nebude zápis s mezerou dělat problém vyhledávačům?
Když hledáš adresu
"Na mrňavém dvorečku ev.15"
tak asi vyhledávač bdue hledat poslední část v čísle a začátek v ulici,
ale když budeš hledat
"Na mrňavém dvorečku ev. 15"
tak jak vyhledávač přijde na to, že ty psolední dvě slova má hledat v čísle
a nehledat ulici "Na mrňavém dvorečku ev."?

Dalibor