[Talk-cz] Opravdu nen? ??dn? shoda o adresn?ch bodech?

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Středa Říjen 9 21:30:07 UTC 2013

To, že v (normalizované) databázi je všechno jednou a mezi jednotlivými
informacemi jsou vazby nikdo nezpochybňuje. Vazbám v databázi ale spíš
odpovídá relace v OSM - přímý odkaz pomocí klíče - než poloha přes sebe.

Tomu příkladu s overpass API nerozumím - ukazuje cykloobchody v Brně, ale
předchozí diskuse spíš směřovala k vypsání adres cykloobchodů v Brně
(přiřadit obchod k budově a pak najít odpovídající adresu - podle budov, ne
podle nejbližšího bodu).

LM