[Talk-cz] Tag pro silnice v ČR

Pavel rattsnake na gmail.com
Pátek Říjen 11 20:46:05 UTC 2013

Ahoj všem,
mám pár dotazů k tagovaní na českém venkově.
1)Jedná se o silnici spojujicí dvě vesnice a je nižšího řádu než dilnice
třetí třídy, tj. nemá ani číslo.
2) silnice ubvnitř městečka na venkově (či ve vesnici ) co odbočuje z
nějaké hlavnější silnice a vede k pár chalupám - tagovat jako
residential? Popřípadě když už to je jen k nějake jedné chaloupce jako
service?

3)a ještě jeden dotaz pokusil jsem se tagovat rychlosti pomoci
maxspeed=CZ:urban a ani s tímto tagam osmand neukazuje rychlostní
omezení...neporadíte proč? popř má cenu tagovat  přímo číslem? V9m, že
jsem tuto diskuzi už jendou začínal, ale nějak v tom stále nemám jasno
proč tento obecnější tag nefunguje.

Díky Pavel