[Talk-cz] Tag pro silnice v ČR

Pavel rattsnake na gmail.com
Sobota Říjen 12 06:12:26 UTC 2013

Ahoj,
díky za to doplnění. Uměl bych to doplnit do té tabulky, ale už nevím
jak to dostat k vývojářům, aby to pak chápal i ten soft. Přijde mi tato
verze (neudávat číslo) jako obecnější a snadnější na případné změny. Ale
ono jde udělat i dávkovou konverzi nějakého tagu, že? A tím to případně
změnit i když se jedná o číslo...

Jinak  k těm silnicím - já to okoukal vy jiných vesnicích ale nejsem si
tím jist, protože mám pocit že v nějakém popisu jsme viděl, že
unclasified se používá jen do okamžiku kdy neznám zařazení....ale asi se
pletu.

Díky Pavel