[Talk-cz] Workshop a prezentace na Wikikonferenci 2013

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Říjen 15 19:13:55 UTC 2013

Sakra,

musím tam doplnit to téma - já se neozval, ale byl jsem osloven přímo a
vždycky říkám, že se necítím jako někdo, kdo může jakkoliv mluvit "za"
OSM-cz, maximálně jako někdo kdo je ochoten mluvit "o" OSM-cz, takže
jestlsi bys do toho chtěl jít, PROSÍM, udělej to, nebo udělejme to spolu

Já mám ještě jedno téma, o kterém jsme spolu s Jiřím Sedláčkem mluvili,
třeba to klapne....

Dík

Jáchym

--