[Talk-cz] footway vs. path vs. bridleway

Mike Crash mike na mikecrash.com
Neděle Září 1 22:16:42 UTC 2013

Ahoj,

ano ty cesty jsem změnil z těchto důvodů:
- bridleway je pro koně, ale to neznamená, že když po lesní cestě projede někdy kůň, tak z toho hned
bude cesta označená jako bridleway, ani lesní cesta, co je celá rozťápaná od koní, není to cesta pro
koně, je to lesní cesta, stejně tak když cyklisti v lese rozjezdí cestu, tak to není cycleway.
- path vs. footway - pěšina v lese, vyšlapaná od lidí, vypadající jako pěšina od zvěře není footway
ale path. Footway je cesta pro pěší, která tam byla záměrně vytvořena, což pěšina v lese není.
Footway je chodník či pěšina, záměrně vysypaná třeba štěrkem nebo jinak upravená. Path je vyšlapaná
pěšina, většinou v lese, ale někdy i ve městě, třeba v Praze je na travnatých plochách spousta
pěšin, ale není to chodník. Pokud je cesta horší kvality, označí se ještě wheelchair=no.

Takže prosím nic nepřeznačujte.

Mike