[Talk-cz] footway vs. path vs. bridleway

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Září 8 08:52:31 UTC 2013

Ahoj!

> Teď jsem už pár let v Jizerkách a jednu starou historickou,
> pojmenovanou, v mapách zanesenou cestu jsem první rok vůbec nemohl
> identifikovat, přestože jsem na ní několikrát stál. Pak ji lesáci
> vyčistili a od té doby je jasně patrná. Za pár let ale zase skoro
> zmizí, protože po ní projde do roka tak 20 lidí.

No, tak se nakresli a pak se zase smaze, co je v tom za problem? Lesy
se meni... Jednou za par let se z toho udela paseka, pak je tam
nepruchodny les, pak je tam dospely les, pak je tam zase paseka. Na
cesty lidi sypou sutry... Cesty se objevuji a mizi.

> Když o takových cestách nic jiného nevím a jsem odkázán jen na to, co
> vidím v terénu, taguju je co nejopatrněji, tj. předpokládám, že to
> cesta v podstatě není a že tam prostě jde jen projít lépe než jinudy.

A neni uzitecne v mape mit prave "mista kde lze projit lepe nez
jinudy"? V mapach pro orientacni beh je zvykem znacit i fakt mini
cesticky... mozna v zime neni videt, ale to prece
nevadi. http://oomap.co.uk/ .
									Pavel