[Talk-cz] trochu neco jineho k rychlosti

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Pátek Září 13 14:23:49 UTC 2013

2013/9/13 mkačer <mlady na troell.cz>

> Možná by bylo vhodné zadávat i zdroj rychlostního limitu, někde tu taková
> diskuze proběhla. Je to vhodné pro případnou pozdější editaci, kde se tam
> ta
> rychlost vzala.
> Dopravní značka se zadanou max. rychlostí -> source=sign
> Rychlosti v obci (50) -> source=CZ:rural
> Rychlost mimo obec (90) -> source=CZ:urban
> Ostatní -> nevím :-(

Rozhodně nikoli prosté source; když už, tak source:maxspeed, ale jinak je
to pěkně blbě vymyšleno a mělo by to být spíš maxspeed:type, protože tag
source neslouží k uložení „příčiny něčeho“, ale „zdroje informací o něčem“.
Pokud například o snížené rychlosti v nějaké ulici vím z toho, že jsem tam
šel na průzkum, napíšu source=survey. Ale _důvod_, proč je tam snížená
rychlost (jestli proto, že je to ulice v obci, nebo proto, že je tam
explicitní značka), je něco jiného, takže by se k tomu IMHO obecný tag
source používat neměl.

Viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:maxspeed:type a
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:source:maxspeed

-- Petr Kadlec / Mormegil