[Talk-cz] číslo evidenční v addr:housenumber

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Sobota Září 28 10:19:37 UTC 2013

2013/9/27 Jakub Sykora <kubajz na kbx.cz>

> To nebude cislo evidencni, ale oznaceni v budove - bezne se u radovych
> domu a bloku oznacuji takto jednotlive vchody nebo sekce - ma to prave mit
> ten vyznam - je to jeden celek, jednolita budova, ale trochu jine misto.
> Navic dost mozna kolaudovano jako jedena budova - proto jedno cislo popisne.

Obávám se, že http://goo.gl/maps/bzzZF je _opravdu_ spíše číslo evidenční
než řadový dům. ;-)

A nešlo mi o to, co má rejstříkový soud v popisu práce (ale minimálně
souhlas vlastníka k umístění sídla společnosti určitě vyžadoval), ale co se
reálně používá.

-- Petr Kadlec / Mormegil