[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Duben 2 03:56:42 UTC 2014

Cau,
tak ja bych se teda pridal. ;-)
Jen nemuzu najit zadny misto, ktery by bylo bez adres.
Muzes mi prosim udelat soubor s okolim vesnice Kvilda?
Muze to byt i vetsi okoli, pac tam toho moce neni,
ale zase ne 50 000 adres na ses hodin. Spis neco na hodku. ;-)
A ten navod by se fakt hodilo  dat na wiki.

Zdravi,
 Dalibor