[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Neděle Duben 6 20:44:07 UTC 2014

Ahoj Petře,

On Mon 31-03-14 20:09:57, Petr Vejsada wrote:
> Jestli se někdo chcete přidat k editaci, tak je možno. Vezměte v úvahu, že 6
> hodin, které jsem strávil na Karviné, bylo opravdu intenzivních a že jsem
> cvičnými editacemi už dost vytrénovaný, tak nepřeceňte síly ;-).

Koukám, že okres Česká Lípa je ještě volný.  Rád se jej ujmu.

Zběžně jsem proběhl wiki stránku Import adres z RUIAN, ale nenašel informaci,
jak začít.  Můžeš mě navést na správné místo?

Libor