[Talk-cz] Databáze telefonních automatů

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Duben 7 12:37:11 UTC 2014

Dne 7.4.2014 13:55, Marián Kyral napsal(a):

> [...]
Já na to teda koukal, a je to _velmi_ krátký seznam - v ČR je pouhých 5604
telefonních automatů, z toho ve Zlínském kraji celkem 1, a v Praze žádný?

Napadá mě, jestli není háček v tom popisu: "Seznam veřejných telefonních
automatů, které jsou provozovány v rámci univerzální služby, včetně údajů o
jejich umístění." - jinými slovy, když v Praze potkám budku, tak ji provozuje O2
- a zřejmě ji provozuje na sebe, nikoli "v rámci univerzální služby." Nicméně i
tahle tabulka se může hodit...

S pozdravem,
Honza "Piškvor" Martinec