[Talk-cz] Průběh importu adres

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Duben 7 18:01:20 UTC 2014

Ahoj,

na zautomatizování jsem měl asi myslet dřív, teď by to šlo kostrbatě.

Teď, když někomu pošlu data, tak se pro ostatní zablokují. Například někdo si
řekne o Stodůlky a následně někdo jiný o Prahu 5. Ten druhý dostane Prahu 5,
ale bez Stodůlek. Je tím zajištěno, že se na všechny AM dříve či později
dostane a nic nepůjde duplicitně. Asi by se to dalo spojit s mail adresou.
Hlavní problém je, že jsem od začátku nepočítal se spolupracovníky a teď je to
tedy řešené dost blbě, a to tak, že mám 6 DB schemat pro 6 současně
pracujících lidí. Kdybych s tím byl počítal od začátku, budou všechny tabulky
společné a v nich ID spolupracovníka. Musel bych to předělat. Zkusím
promyslet, kam všude bych musel sahat.