[Talk-cz] Dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pondělí Duben 7 18:05:40 UTC 2014

Jestli to spravne chapu tak data.osm obsahuje u AM ktera uz v OSM byly
jejich uravenou verzi dle RUIAN (podle vysledku dohod) s tim ze zachovava
OSM ID a k nim pak pridava nova AM pokud v OSM dosud nejsou. Importem
data.osm (ktery mailem zaslu zazipovany k importu) tak dojde k aktualizaci
stavajicich OSM adresnich mist (ty co tam byly; bude pritom zachovana jejich
historie) a k tomu navic dojde i k pridani novych (tech co v OSM zatim
nejsou pokud jsou v RUIAN) Pokud je to jinak a chapu to spatne prosim o
info.

Mel bych jeste dotaz, pokud je to tak jak si myslim vyse tak kdyz jsem
narazil na to ze nektera adresni mista jsou nevhodne umistena - napriklad u
silnice misto u vstupu do domu viz. napriklad
http://osm.kraluvdvur.cz/ruian-import-am-u-komunikace.jpg tak mohu adresni
misto v data.osm posunout na spravne misto (pokud mozno ke vstupu domu kdyz
vim kde je nebo alespon nekam do stredu domu) a takto upraveny data.osm
poslat mailem k importu - je to tak?

Diky za info
Pavel Bokr