[Talk-cz] Dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Petr Kolomazník petr.kolomaznik na gmail.com
Pondělí Duben 7 19:59:21 UTC 2014

Díky, další dotazy :-):

1) v data.osm mám na jedné budově dva adresní body: chybný stávající +
správný nový (z importu z RUIAN). Chci chybný stávající smazat. Mám jej
kromě z data.osm smazat i ručně z OSM? Předpokládám, že pokud bude v
data.osm chybný stávající adresní bod smazán, tak v rámci importu na OSM by
zůstal na serverech OSM zachován. Nebo se mýlím? Příklad:
http://osm.org/go/0J0Nrr8lF?way=89900078

2) v data.osm mám na jedné budově POI restaurace s (částečně) vyplněnou
adresou (možná bylo původním záměrem doplnit POI restaurace k existujícímu
adresnímu dobu) + správný adresní bod z importu RUIAN. Mám:
a) zachovat stávající POI tak jak je, případně promazat chybné části adresy
+ zachovat správný nový adresní bod z RUIAN
b) smazat z POI adresu - ta je již obsažena v adresním bodu o kus vedle +
zachovat správný nový adresní bod z RUIAN
c) sloučit POI s adresním bodem z RUIAN tak, aby byla zachována kompletní
správná adresa RUIAN
Příklad: http://osm.org/go/0J0OTc~jQ?node=847714637

Díky za pomoc,
Petr