[Talk-cz] Dalsi dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Duben 7 20:29:58 UTC 2014

Ahoj,

já se dneska upíšu ;)

Dne Po 7. dubna 2014 22:13:43, Pavel Bokr napsal(a):

> Pozadal jsem data pro obec Kraluv Dvur cast obce primo Kraluv Dvur (krome
> toho ma obec Kraluv Dvur i dalsi casti s jinymi jmeny jako napr. Zahorany,
> Pocaply atd.)
>
> V datech data.osm pro cast Kraluv Dvur jsou vsak tri AM z jine casti obce -
> z casti Pocaply, ktere nejsou ovlivneny RUIAN daty (data.osm tedy u techto
> tri bodu neobsahuji udaje z RUIAN, pouze beze zmeny prebiraji stavajici OSM
> adresni mista tak jak jsou) viz:
> http://osm.kraluvdvur.cz/ruian-import-am-z-jine-casti-obce.jpg
>
> ALE v RUAIN pro cast obce Pocaply tyhle data jsou viz:
> [...]

*Bodů si nevšímat!* Pokud je smažeš, smažou se i z OSM serveru. Pokud je
necháš být, nic se s nimi dělat nebude, t.j. nebudou se nikam nahrávat - viz
princip action=, popsaný v předchozí zprávě sem do konference.

Ty body,které leží mimo tebou požadovanou část, určitě nemají atribut action=,
tedy se s nimi samo o sobě nebude nic dít. Pokud je ale smažeš, tak se smažou.
Pokud je posuneš, tak se posunout atd.

> Je otazkou proc tyto adresni mista jsou v data.osm (mohu si tipnout - moje
> prvni domenka co me napada ze bylo selectovano asi podle polohy ktera lezi
> na polygonu casti obce jehoz hranice nejsou presne) a pak je otazkou proc
> kdyz uz tato AM v data.osm jsou proc nebyla "projeta" pres ruian - nebyly k
> nim nacteny ruian data. Nicmene tohle odpovedi na tyhle otazky nejsou
> klicove, klicova otazka naopak zni:

Body se tam dostaly takto:

Vezmou se všechny body z RUIAN, které jsi požadoval. Ty se uzavřou do
polygonu, který není na centimetr přesný; může přesahovat. Následně se
všechno, co je v OSM uvnitř takto myšleného polygonu, natáhne do data.osm. To
proto, aby se s tím dalo dobře pracovat, nemusely se otevírat další vrstvy
atd.

> 1) klidne smazat z data.osm a zapomenout ze to tam bylo, s tim ze to bude
> znovu v importu az se bude resit prislusna cast obce tedy Pocaply

*Nevšímat si jich!* Nebudou se nikam nahrávat, viz výše.

Jediné správné řešení - nechat je být!

--
Petr