[Talk-cz] Dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Duben 9 02:24:04 UTC 2014

Ahoj,
muj nazor na tuto vec je:

c) sloucit - je spatne. V OSM je zasada, ze jedna vec ma mit jeden prvek.
Adresni misto (v nasem pojeti) je jedna vec, ktera ma mit svuj uzel,
idealne umisteny v ceste domu v miste vchodu oznaceny jako entrance.
Pokud tato informace neni znama, tak pobliz vchodu z odpovidajici ulice.
A pokud se nevi ani to, pak proste tam, kde ho ma RUIAN.
Hospoda je pak jina vec a mela by mit svuj separatni uzel.

a) upravit adresu POI - to je lepsi, jen se nam ztraci vazba mezi adresnim
mistem v RUIAN a adresou v OSM. Horsi je, ze to "misto" v OSM ma
najednou dve adresy a vznika riziko, ze se "rozejdou".

b) smazat adresu z POI - je asi nejcistsi. Se stejnou logikou, jako se po
nas
chce nepridavat do adres veci, ktere se daji nacist z okolnich polygonu
hranic
se da rici, ze se da najit adresa hospody z toho domu, ve kterem oba lezi.
Pokud tedy oba body lezi uvnitr domu, nebo pokud je uzel adresniho mista
nejblizsi k uzlu POI.
Navic pocitam, ze kdyz sam zakreslujes uzel s hospodu, tak mu adresu
taky nepridavas, ne? Proste ho jen das do toho domu, kde je a eventualne
pridas znacku piva a oteviraci dobu.
Tim chci rict, ze drtiva vetsina POI v OSM stejne zadnou adresu primo
na sobe nema, takze ji velka skoda neni.

Podle me tedy vyhrava b) - smazat z POI adresu.

Zdravi,
 Dalibor