[Talk-cz] Průběh importu adres

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Duben 10 20:15:43 UTC 2014

Ahoj,

asi to nemělo jít do konference(?), ale nevadí.

Jasně že spolupracovníci jsou vítáni.

Dne Čt 10. dubna 2014 21:54:07, Marián Kyral napsal(a):

> O víkendu a na začátku příštího týdne bych se třeba mohl podívat na okres
> Frýdek-Místek. Je možné jej najednou rozkouskovat na více částí? Třeba F-M,
> okolí FM, Třinec a okolí, Frýdlant n. Ostravicí + Ostravice + Čeladná,
> Beskydy... Nebo by to bylo moc komplikované? Jo a čas mi začíná běžet od
> chvíle, kdy to vygeneruješ, nebo až když začnu s úpravami?

rozkouskování je možné prakticky podle čehokoli, co se dá napsat do sql
dotazu. Třeba okres='Frydek-Místek' and (obec='Staré město' or obec='Nějaká-
jiná-obec').

Čas začíná běžet od okamžiku vygenerování, změny v datech po tomto okamžiku se
už ve tvém souboru nemohou projevit. V praxi se ukazuje, že to není problém,
ručních změn v adresách v OSM je asi málo, takže není potřeba se tak hnát, jak
jsem si zprvu myslel.

--
Petr