[Talk-cz] Preklad wiki MapFeatures

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Duben 11 02:40:21 UTC 2014

Ahoj,

diky za upozorneni. Nevedel jsem, ze tenhle "americky" zpusob

adresovani u nas nekdo fakt pouzil.

V Praze jsem nasel asi sest vyskytu, z toho pet fakt divnych

a jen jeden, kde se to skutecne pouziva, jak se ma

http://www.openstreetmap.org/way/26083592

V tomhle dome ale cisla domu jsou i jako uzly,

takze by je stacilo dat na spravna mista a nebyla by

interpolace treba. Ted ani nevim, co Nominatim vezme, zda adresni

uzly nebo to interpolaci.

Vzhledem k tomu, ze mame adresy v CR v drtive vetsine jako

samostatne uzly a to hlavne podle RUIAN (snad vsechny v blizke budoucnosti),

tak je addr:interpolation nepotrebne a asi i nevhodne u nas pouzivat.

Proto to tam je.

Zdravi,

Dalibor