[Talk-cz] Ceske preklady Wiki a JOSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 16 05:44:22 UTC 2014

Díky za překlady.

ad JOSM)

Výběr/ Vybrat naposledy _uravené_ uzly/cesty.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 4. 2014 5:00:25
Předmět: [Talk-cz] Ceske preklady Wiki a JOSM

jak asi víte bavím se teď hlavně překlady OSM Wiki a JOSM.

Napadlo mě, že když udělám nějaký překlad, tak si ho vlastně na Wiki těžko
sám od sebe někdo všimne,

tak jestli vám to nevadí, tak bych tady občas poslal promo mail s tím, co je
nového.

Pokud se někdo ještě trochu bojí relací a multipolygonů, tak možná pomůže
tohle:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation:multipolygon
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation:multipolygon)

Pro úplné začátečníky, nebo na osvěžení pak něco o základech OSM:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Beginners%27_guide
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Beginners%27_guide)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Elements
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Elements)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Node
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Node)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Way
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Way)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Area
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Area)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tags
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tags)

Máte-li nějaké tipy, co bych měl překládat dále, tak napište.

Zatím si témata vybírám dost nahodile, resp. teď hlavně podle toho,

kam směřuje nápověda z Presetu (Předvoleb) v JOSM.

Mimochodem u JOSM jsem se snažil udělat korekce překladu hlavního

rozhraní, abych z něj dostal slovenštinu a sladil některé překlady, které

používaly jinou terminologii. Podle mě už teď české JOSM vypadá celkem

dobře a dá se v češtině používat, aniž by to bodalo do očí. Jestli budete

mít chuť, tak si zkuste JOSM přepnout do češtiny a pokud byste narazili

na nějaký problém v překladu, napište, doladíme to.

Je tam stále ještě dost práce, ale téměř všechny texty by už mely být

česky nebo slovensky, s tím, že ty v hlavním uživatelském rozhraní už

skoro všechny jen česky.

Mějte se,

Dalibor