[Talk-cz] Dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Duben 16 10:01:09 UTC 2014

Přidávám jeden postřeh z editace větších měst:
Zatím jsem udělal Dobříš (2238 adres) a dvě části Českých Budějovic (480 +
2415 adres) a u všech tří jsem narazil vždy na jednu adresu, která byla
ulítlá mimo území
u Dobříše platná adresa, akorát že 53 km mimo
u ČB naopak dvě adresy, které sice mají uvedeno že jsou ČB1 (2), ale leží v
jiné části města a ulicí i číslem odpovídají té jiné části - a nebyly v
seznamu upozornění.
Naopak i zde jsem narazil na adresu, která ulicí i číslem odpovídala jiné
části města (5 km) a zatím tam nebyla (ale ta část města ještě není
zpracovaná)

Takže bych doporučil u větších měst a jejich udělat samostatně kontrolu,
protože když sedí ulice a číslo a nesedí část města, skript na to nejspíš
nepřijde

JAnD