[Talk-cz] zaplevelení mapy riverbank

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Duben 16 11:03:11 UTC 2014

príma, sotva jsem to odeslal, tak tu mám odpověď, ze které bych si dovolil bez
souhlasu citovat:

To oznaceni waterway=riverbank jsem pouzil proto, aby programatori X-Plane 10
pri updatu Global Scenery vedeli, ze se jedna o reku,
jinak by totiz Dyje nemohla byt soucasti scenerie a sam uznas litat nad
terenem kde nejsou reky je ponekud zvlastni.

- takže místo toho, aby si někdo spravil program, co využívá data, tak raděj
kurví data samotná

to je snad na ban ... :-(

K.