[Talk-cz] Dotaz k významu bicycle:yes

Vojta vts.vts na gmail.com
Pátek Duben 18 18:07:53 UTC 2014

Ahoj,
/bicycle=yes/ znamená jen, z(e je pr(ístup kolu*m povolen, ner(íká nic o
sjízdnosti cesty, tam bych doporuc(il pouz(ít tag /mtb:scale/, nebo/a
(spís( u /highway=track/) tag /smoothness/.
Podle mého názoru je zbytec(né tag mazat, pokud je pr(ístup cyklistu*m
opravdu povolen (coz( ve ve(ts(ine( pr(ípadu* nejspís( bude).

Vojta