[Talk-cz] Import adres smazáním a znovunahráním

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Neděle Duben 20 19:55:19 UTC 2014

Ahoj,

On Sat 19-04-14 22:37:32, Petr Vejsada wrote:
> z hlediska kvality adresních dat v OSM existují velmi problematická místa,
> jako je například Vyškov či pravděpodobně Náchod. Adresní body jsou nesmyslně
> umístěné, obsahují nesmyslné údaje, jsou třeba o 3 domy posunuté atd.
>
> Uvažuji o alternativě v případě takto velmi problematických míst zvolit
> variantu kompletního smazání a znovunahrání.

Pro některé oblasti jsem zastáncem tohoto přístupu.

> [...]
>
> - takto vznikne data.osm, který bude obsahovat všechny adresy z RUIAN jako
> nové body PLUS všechny adresní entity z OSM, které se nachází uvnitř
> zkonstruovaného polygonu
>
> - tento soubor natáhneme do JOSM
>
> - v JOSM vybereme všechno, co není nové
> - z tohoto výběru bude potřeba vyhodit vše, co není pouhou adresní entitou,
> tedy to, co má amenity, man_made, building apod.
>
> - vše, co ve výběru zůstane, tedy adresy, smazat
>
> - upload na OSM server.
>
> Myslíte, že je tento postup příliš riskantní? Napadá vás k tomu něco?

Podle mě by to mělo fungovat.

Alternativně se můžeme orientovat podle verze OSM entity reprezentující AM.
Pokud je v=1, pochází z původního importu a můžeme ji hned vyhodit.  Pokud je
verze vyšší, je třeba se podívat, jaké změny nastaly.  Předpokládám, že
konkrétní pravidla se budou lišit oblast od oblasti, podle její historie.

Libor