[Talk-cz] Potřebné úpravy v okrese Brno-venkov

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Duben 21 17:21:50 UTC 2014

Ahoj,

teda to byla rychlost :-). Adresní místa mají všechna umístění z RUIAN; ta AM,
co tam byla, jsem smazal.  Sice by ta AM šla umístit lépe, ale také to není
žádná hrůza. Díky moc!

--
Petr