[Talk-cz] Neviditelné budovy zviditelněny

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 23 05:02:45 UTC 2014

> S Mariánem ještě dořešíme, aby na tyto 'duchy'
> reagoval pointinfo a budeme mít
v JOSM informace o 1.300.000
> budovách, které doteď byly zcela neviditelné :-)

No když to říkáš, tak to bude pravda :-)

Jak si to představuješ? Když v daném místě nenajdu budovu a v okolí, dejme tomu 5 metrů, najdu takovouhle zombie, tak ji zobrazím jako kdyby tam budova byla. Co s tím pak dál? Určitě umožnit zkopírovat tagy do schránky. Ale má smysl vytvořit bod s building=xxx? Teda za předpokladu, že v OSM ještě žádná budova neexistuje?

Btw, tohle by šlo krásně pořešit nějakým skriptíkem. Pokud definiční bod takové zombie budovy leží uvnitř již existující OSM budovy, tak je možné na tuto OSM budovu přidat informace z RUIAN.

Akorát to zavání importem ;-)

Marián