[Talk-cz] Neviditelné budovy zviditelněny

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Duben 23 06:17:16 UTC 2014

právě, že se stává, že na jednom místě jsou dva adresní body, jeden má
přiřazen budovu, druhý nikoliv (a jeden z je nich vysoce pravděpodobně
chybný - neexistuje nebo je na špatném místě)

JAnD