[Talk-cz] Dotaz k významu bicycle:yes

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Duben 23 07:15:02 UTC 2014

Dne 23.4.2014 0:00, Jakub Sykora napsal(a):
> Vyhláška říká (podle pravidla makové buchty), že obec začíná tam, kde je
> umístěna značka IS 12a Obec a končí tam, kde je umístěna značka IS 12b
> Konec obce.
> Centrální registr dopravních značek IMO neexistuje - každý správce
> (obec) má svoji databázi - pasport - (v tom lepším případě) v tom horším
> ji ani nemá a osazuje značky ad-hoc (dobře, je fakt, že některé obce
> mají právě čtyři dopravní značky a na ně opravdu databázi nepotřebují).
> Někdy to mívají sloučené do nějaké evidence obecního majetku.

Cus, prevazne se umistovani znacek deje zhruba tak, ze starosta prijde,
pichne prstem "tady" a pokud je to na katastru obce, tak se pripadne
resi expost stiznosti. Viz trebas znacky vyznacujici obec na prijezdu do
praglu po D8, ktere jsou IMO umisteny v rozporu se zakonem - nebot ta
znacka se umistuje tam, kde zacina zastavba a zaroven tam je realny
vyskyt chodcu. Puvodni umisteni nekde nad krizenim se Zenklovou bylo
naprosto v souladu s timhle. Ted sou ty znacky defakto na hranici
stredoceskyho kraje, asi 2km pred prvni zastavbou ...

OT: A pak se vsichni divej, ze se v CR obecne na dopravni znaceni
naprosto se...