[Talk-cz] Neviditelné budovy zviditelněny

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Duben 23 07:26:02 UTC 2014

Dne 23.4.2014 8:27, Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Nj ... a komu budem reportovat ty dalsi miliony budov, ktery nakym
OCRkem nacetli z papirovyho katastru, vcetne car ktery s budovou vubec
nesouvisej ... Narazim na to celkem pravidelne, ze ruian vyrobi stejnou
pitomost, jako tracer z obrazku => trebas 1/2 budovy, protoze pres ni
vede nejaka hranice pozemku ...

A to nemluvim o dalsich hromadach budov, ktere maji uplne jinou
geometrii ...

Bohuzel tu totiz zjevne dostal nekdo za ukol do terminu XYZ mit
digitalni katastr, ber kde ber, a tak se tam proste naladujou naprosto
nesmyslny data, aby to bylo ... a pak se bude travit 1000x vic casu
resenim tech zavlecenych chyb, misto aby se to udelalo poradne rovnou.