[Talk-cz] RUIAN - duch

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Duben 23 07:48:04 UTC 2014

Ahoj,

Dne St 23. dubna 2014 09:31:40, Petr Schönmann napsal(a):

> Ahoj, narazil jsem v RUIAN na ducha :)
> Je to bug, feature, nebo easter egg :)
>
> pouzivam tms:http://tile.poloha.net/budovy/{zoom}/{x}/{y}.png
>

> BTW, funguje Vám Ruian Tracer ? mám změněnou adresu na http://
> josm.poloha.net/tracer/ a žádnou budovu nevytrasuju.

Tracer před chvílí vyzkoušen a OK. Jsem se vyděsil, dal jsem do postgre
podmíněný index kvůli úspoře místa, ale IMO nic nerozbil.

Duch je:

select definicni_bod from ruian.rn_stavebni_objekt where definicni_bod is not
NULL and hranice is NULL

tedy duch uvnitř budovy budou 2 či více budov plácnutých na jedno místo,
přičemž jedna (některé) mají hranice a jiná (jiné) ne.

Musím do práce.-

--
Petr