[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Duben 24 06:02:08 UTC 2014

Cau,
jo, to by bylo fajn. Mohla by se tim rovnou plnit nejaka
databaze a i kontrolovat duplicitni hlaseni.
Ta tabulka na wiki je fakt spatne editovatelna, puvodne
jsem myslel, ze toho bude jen trochu, ale je toho az moc.
Nicmene by stale stalo za to vedet, jestli vubec maji v CUZK zajem.
Spise bych rekl, ze asi moc ne.

 Dalibor